Zákaznický servis s AJ a NJ - částečný home office okres Tachov

Volná místa administrativa okres Tachov

Plat: 40000 - 43000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: okres Tachov, Plzeňský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Jste empatický a orientovaný na zákazníka
* Domluvíte se výborně  anglicky  a navíc ovládáte i němčinu (jazykové znalosti jsou největší PODMÍNKOU) 
* Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
* Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
* Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
* Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.

Nabízíme

* Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyky
* Možnost plného i zkráceného úvazku (od 20 hodin týdně)
* Částečný home office  - 4 dny v kanceláři a 1 den z domova při plném úvazku,  při zkráceném úvazku 1x týdně v kanceláři, zbytek z domova
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
* Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
* Neformální pracovní prostředí
* Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího

Náplň práce

Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a ovládáte velmi dobře angličtinu a domluvíte se i německy, určitě nám o sobě dejte vědět.
* Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
* Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
* Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
* Budete komunikovat v angličtině a také němčině
* Budete s našimi zákazníky řešit jejich potřeby a požadavky
* Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
* Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Marika Špringlová