Referent/-ka odboru financí Hlučín
Volná místa Hlučín Volná místa HlučínPlat: 23110 - 33220 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Mírové náměstí, Hlučín, Moravskoslezský
Aktualizováno před 6 dny
Společnost Město Hlučín hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/-ka odboru financí.
Popis pracovní pozice
Výběrové řízení č.9/2025 na obsazení volného pracovního místa REFERENT ODBORU FINANCÍ
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Charakteristika činnosti: Vedení příjmové a výdajové pokladny, pokladny ostatních účtů (např. zaúčtování příjmu peněžní hotovosti, odvádí a vybírá peněžní hotovost do banky, provádí denní uzávěrku pokladen a vyhotovuje denní výkazy a zodpovídá za jejich správnost, provádí výplaty peněžní hotovosti atd.). Zpracovávání a likvidace cestovních příkazů zaměstnanců města a zastupitelů města, včetně nároků na cestovní náhrady v cizích měnách. Sledování a evidence pohybů finančních operací a stavu finančních prostředků na bankovních účtech a kontrola bankovních zůstatků a hotovosti. Vedení centrální evidence daňových a účetních dokladů a smluv u účtu sociálního fondu města Hlučína, Vedení centrální evidence daňových a účetních dokladů a smluv u účtů fyzických osob omezených ve svéprávnosti, u kterých Město Hlučín vykonává veřejného opatrovníka, účtování o pohybech na těchto účtech a provádění měsíční kontroly na těchto účtech.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe prosinec 2025.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru.
Jiné požadavky:
- vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Požadované doklady:
- profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 26.09.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 02.10.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.
Nabízíme tyto benefity:
- Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
- různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
- čtvrtletní odměny,
- perspektiva stabilního zaměstnání,
- prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
- vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.
Našli jsme podobné nabídky práce
Izolatér plochých střech
Požadujeme Praxe vítána, řidičský průkaz sk. B, spolehlivost, samostatnost, čistý trestní rejstřík. dobrý zdravotní stav , práce ve výškách Nabízíme HPP, DPP, OSVČ, stravenkový paušál Náplň práce provádění hydroizolací střech, střešní systémy
Aktualizováno dnes
Bezpečnostní pracovník/ce z řad OZP - Otice Opava
Požadujeme Čistý rejstřík trestů, certifikace (možno dodělat) Náplň práce Pochůzková činnost, ostraha svěřeného objektu
Aktualizováno před 4 měsíci
Obchodně technický poradce až 70.000 Kč
Požadujeme - výborné komunikační schopnosti
- mít obchodní myšlení
- chuť prosadit se v kolektivu
- touha po úspěchu
- pozitivní myšlení
- samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- vlastní osobní automobil
- živnostenský list Nabízíme...
Aktualizováno dnes
Obsluha CNC
Požadujeme - Min. vyučen ve strojírenském oboru (nejlépe obráběč kovů)
- výbornou znalost čtení technické dokumentace
- umět obsluhovat a seřídit CNC stroj s řídícím systémem Heidenhain při výrobě plochých, skříňových a rotačních součástí...
Aktualizováno před 7 dny
Svářečský technolog - Opava
Požadujeme • SŠ/VŠ technického směru.
• Praxi s přípravou kalkulací strojírenských výrobků.
• Schopnost číst výkresy a rozumět technickým detailům.
• Angličtinu nebo němčinu na úrovni alespoň B1/B2 (a nebude ti vadit, že nebudeš komunikovat...
Aktualizováno dnes
Město Hlučín
Kontaktní osoba:
Dagmar Suchánková
595 020 223
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství