Head of Controlling #2663 Brno

Volná místa Brno Volná místa ekonomie/ekonomika Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Vloženo včera

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Absolventa VŠ ekonomického směru se zkušeností z praxe (min. 5 let), nehledáme juniora.
* Člověka s výbornou znalostí angličtiny, denní práce s daty a komunikace vyžaduje jazykovou jistotu.
* Odborníka, který má excel v malíku, kontingenční tabulky, pokročilé funkce, práce s velkým objemem dat, vizualizace do přehledných grafů.
* Analytika s pevnými znalostmi účetnictví, schopného dívat se na čísla komplexně a chápat souvislosti.
* Ideálně kandidáta, který už má zkušenosti s controllingem, reportingem a zpracováváním analýz ve velké firmě (zahraniční firmy velkou výhodou), Osobnost, která chce být partnerem managementu, přichází s vlastními návrhy a má chuť se učit a posouvat spolu s firmou.
* lokalita: dojezdová vzdálenost do Velkého Meziříčí či Brna (bylo by super, kdybychom byli od sebe v rozumné dojezdové vzdálenosti.)

Nabízíme

* Klíčovou roli v rozvoji controllingových a analytických procesů ve firmě, která roste a investuje.
* Možnost pracovat přímo i s vedením firmy a ovlivňovat zásadní rozhodnutí. Budete “pravou rukou” CFO a dále budete i úzce spolupracovat se zástupcem vlastníka.
* Stabilní prostředí strojírenské společnosti s dlouhodobou vizí.
* Flexibilitu, můžete pracovat z Velkého Meziříčí, z Brna, občasně i z domu.
* Odpovídající finanční ohodnocení, kdy velmi záleží na zkušenostech kandidáta.
* Velké možnosti profesního růstu i v rámci skupiny Oriens.
* Nástup ideálně 1. 1. 2026, případně v Q1 2026.

Náplň práce

* Komplexní vedení controllingu skupiny SANBORN (vytváření BI reportů a dalších pravidelných reportů, spolupráce při finanční konsolidaci poboček)
* Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
* Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
* Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
* Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
* Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
* Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).


Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Křenová 69A
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Aneta Pernicová