Head of Controlling #2663 Brno
Volná místa Brno Volná místa ekonomie/ekonomika Brno
Lokalita pracoviště:
Brno,
Jihomoravský
Vloženo včera
Vloženo včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Absolventa VŠ ekonomického směru se zkušeností z praxe (min. 5 let), nehledáme juniora.* Člověka s výbornou znalostí angličtiny, denní práce s daty a komunikace vyžaduje jazykovou jistotu.
* Odborníka, který má excel v malíku, kontingenční tabulky, pokročilé funkce, práce s velkým objemem dat, vizualizace do přehledných grafů.
* Analytika s pevnými znalostmi účetnictví, schopného dívat se na čísla komplexně a chápat souvislosti.
* Ideálně kandidáta, který už má zkušenosti s controllingem, reportingem a zpracováváním analýz ve velké firmě (zahraniční firmy velkou výhodou), Osobnost, která chce být partnerem managementu, přichází s vlastními návrhy a má chuť se učit a posouvat spolu s firmou.
* lokalita: dojezdová vzdálenost do Velkého Meziříčí či Brna (bylo by super, kdybychom byli od sebe v rozumné dojezdové vzdálenosti.)
Nabízíme
* Klíčovou roli v rozvoji controllingových a analytických procesů ve firmě, která roste a investuje.* Možnost pracovat přímo i s vedením firmy a ovlivňovat zásadní rozhodnutí. Budete “pravou rukou” CFO a dále budete i úzce spolupracovat se zástupcem vlastníka.
* Stabilní prostředí strojírenské společnosti s dlouhodobou vizí.
* Flexibilitu, můžete pracovat z Velkého Meziříčí, z Brna, občasně i z domu.
* Odpovídající finanční ohodnocení, kdy velmi záleží na zkušenostech kandidáta.
* Velké možnosti profesního růstu i v rámci skupiny Oriens.
* Nástup ideálně 1. 1. 2026, případně v Q1 2026.
Náplň práce
* Komplexní vedení controllingu skupiny SANBORN (vytváření BI reportů a dalších pravidelných reportů, spolupráce při finanční konsolidaci poboček)* Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
* Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
* Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
* Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
* Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
* Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Křenová 69ABrno
Česká republika
Kontaktní osoba:
Aneta Pernicová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství