Senior Specialista Loyalty Management - OMV Česká Republika, s.r.o. Praha

Volná místa Praha Volná místa marketing a reklama Praha

Plat: 75000.00 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* VŠ vzdělání - obchodní, marketingové zaměření
* Alespoň 5 let praxe v marketingu
* Prokazatelná zkušenost s loyalty management
* Komunikativní znalost AJ, Čeština - rodilý mluvčí
* Vynikající analytické a organizační schopnosti, zaměření na detail
* Hledáme příjemnou, empatickou osobnost

Nabízíme

* Motivující finanční ohodnocení - od 75.000,- Kč fix
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na pracovní výročí, příspěvek při narození dítěte
* Medical care program - firemní partneři
* Firemní vzdělávání (např. AJ)
* Referral bonus
* Flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova
* Zázemí nadnárodní společnosti, patřící mezi nejlépe hodnocené zaměstnavatele


Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis ve formátu MS Word. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech. Těším se na Vaše reakce.

Náplň práce

* Zodpovědnost za plánování a koordinaci online i offline aktivit věrnostního programu v České republice, v souladu s mezinárodními i lokálními marketingovými cíli.
* Koordinace komunikačních plánů pro členy věrnostního programu – pravidelné newslettery, cílené CRM kampaně a direct maily pro zvýšení zapojení zákazníků.
* Zajištění propojení věrnostních aktivit s širší marketingovou strategií ve spolupráci s mezinárodními i lokálními týmy.
* Odpovědnost za plánování rozpočtu, finanční dohled a alokaci zdrojů pro věrnostní aktivity.
* Řízení každodenního provozu věrnostního programu, optimalizace procesů a podpora spolupráce napříč týmy pro bezproblémový zákaznický zážitek.
* Sledování, analýza a reporting výkonu kampaní a aktivit členů klubu, využití dat pro zlepšování programu.
* Podpora vývoje a správy systému věrnostního programu a aplikace My Station, spolupráce s interními i externími partnery na vylepšení funkcionality.
* Správa odměn, promo akcí a exkluzivních nabídek, zajištění atraktivních výhod pro zákazníky a růst programu.
* Budování a udržování silných vztahů s interními týmy, agenturami a dodavateli pro efektivní realizaci.
* Sledování trendů v oblasti věrnostních programů, konkurence a zákaznické loajality, aplikace nových poznatků pro inovace a zlepšení výsledků.


Trenkwalder a.s.

Heřmanická 1648/5
346 01 Ostrava - Slezská Ostrava
Česká republika

Kontaktní osoba:
Anna Vanová